Direktlänk till inlägg 8 april 2013

Måndag.

Av Anna-Maria - 8 april 2013 19:42

Först å främst, grattis till underbara Malin som fyller 25 idag!!!! All kärlek till dig! <3


Sen till er som undrat var jag varit,
Livet har varit upp och ner några veckor, och de livet har jag inte velat dela med mig av.
Men nu är jag här! Alla bitar börjar falla på plats, äntligen!
När jag behövde det som mest, kom det in en helt fantastisk människa i mitt liv. Känner mig lugn & glad. Denna vägen är rätt!

Tjo!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Maria - 10 april 2013 21:53

Vad vore ett liv utan vänskap? Jag hade inte kunnat leva utan mina vänner. Dom är en oerhört stor & viktig del i mitt liv. Vi har delat mycket skratt och även en del tårar, vi kan varandra innan och utantill. Jag måste ha världens vackraste vänner. ...

Av Anna-Maria - 10 april 2013 21:47

När jag satte mig vid köksbordet imorse för att dricka min kopp kaffe & äta mina mackor, fick jag den här känslan i magen. Den här sköna, härliga känslan. Känslan man egentligen bara vågar drömma om. Man blickar framåt och ser att allt bara blir bä...

Av Anna-Maria - 1 mars 2013 13:27

Fredag, vårsolen är framme. Helt fantastiskt! Morgonen började hos tatueraren sen blev det en powerwalk i skogen, kameran var såklart med, vädret är ju underbart. Man kan ju inte låta bli att le! :) man glömmer sina bekymmer och bara njuter! Däre...

Av Anna-Maria - 19 februari 2013 17:05

Vet inte om du läser detta. Kommer troligtvis aldrig få veta. Men det är till dig. Det var aldrig meningen att du skulle betyda så mycket för mig. Det var aldrig meningen att jag skulle falla för dig, så hårt. Men det gjorde jag och det är sannin...

Av Anna-Maria - 17 februari 2013 16:31

Den här lilla godingen ska jag träffa imorgon. Tänk att folk kommer ihåg en.! Det var nog två/tre somrar sen, då denna busen sprang fritt utanför mitt jobb, jag gick ut och gav honom lite fisk sen ville han inte lämna min sida så han fick följa m...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards