Direktlänk till inlägg 21 februari 2011

Fantastiska måndag.

Av Anna-Maria - 21 februari 2011 20:07

Jag vaknade vid lite över åtta, till ljudet av djupa andetag vid mitt öra.

Jag stannade kvar en lång stund och njöt av stunden. Där låg jag i en varm famn och kände mig lycklig. Dagen kunde inte börjat bättre!

Efter att grannens alarm väckt mig ur min vakna dröm, tassade jag försiktigt upp för att inte väcka den man som sov. Kroppen vandrade automatiskt ut till köket för att starta kaffemaskinen, dumt nog har man vant kroppen till att skrika efter kaffe varje morgon.

Då Elias inte hade vaknat satte jag mig tillrätta i soffan för att se ett avsnitt av "sex and the city", man har verkligen samma sko-kärlek som de har.

Tre avsnitt senare, kom en yrvaken Elias ut från sovrummet ställde sig i dörröppningen och tittade på mig. Håret stod åt alla håll och kanter, därför sa jag "God morgon trollet!"

Han grymtade lite och gick därefter in i badrummet, efter en stund kom han ut och gick med snabba steg till hallen samtidigt som han sa "Jag kör och klipper mig, ses snart. Puss"

Innan jag hann svara så var han ute genom dörren.

Men när han sen kom hem igen, så hade han köpt frukost. Underbart! Då vi går upp varje morgon vid olika tider så äter vi väldigt sällan frukost tillsammans, därför kändes det extra glädjande att äntligen få sitta i lugn och ro tillsammans och avnjuta en god frukost.



Senare körde vi till Svedala och köpte en ny säng. Leveranstiden är 12veckor, men det är det absolut värt! Så om ca tre månader, kommer vi sova ljuvligt!


Så med andra ord har vi haft en riktig mysdag tillsammans, lovely!


    


Elias, mitt liv, min kärlek, mitt allt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna-Maria - 10 april 2013 21:53

Vad vore ett liv utan vänskap? Jag hade inte kunnat leva utan mina vänner. Dom är en oerhört stor & viktig del i mitt liv. Vi har delat mycket skratt och även en del tårar, vi kan varandra innan och utantill. Jag måste ha världens vackraste vänner. ...

Av Anna-Maria - 10 april 2013 21:47

När jag satte mig vid köksbordet imorse för att dricka min kopp kaffe & äta mina mackor, fick jag den här känslan i magen. Den här sköna, härliga känslan. Känslan man egentligen bara vågar drömma om. Man blickar framåt och ser att allt bara blir bä...

Av Anna-Maria - 8 april 2013 19:42

Först å främst, grattis till underbara Malin som fyller 25 idag!!!! All kärlek till dig! ...

Av Anna-Maria - 1 mars 2013 13:27

Fredag, vårsolen är framme. Helt fantastiskt! Morgonen började hos tatueraren sen blev det en powerwalk i skogen, kameran var såklart med, vädret är ju underbart. Man kan ju inte låta bli att le! :) man glömmer sina bekymmer och bara njuter! Däre...

Av Anna-Maria - 19 februari 2013 17:05

Vet inte om du läser detta. Kommer troligtvis aldrig få veta. Men det är till dig. Det var aldrig meningen att du skulle betyda så mycket för mig. Det var aldrig meningen att jag skulle falla för dig, så hårt. Men det gjorde jag och det är sannin...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards