Alla inlägg under januari 2013

Av Anna-Maria - 19 januari 2013 11:49

Grattis fina, underbara du till din examen! <3
Det ska firas ikväll, & jag börjar redan känna mig stressad!
Allting är i stort sett färdigt. Enbart mig själv jag ska ha koll på, och det har jag inte än.
Denna damen är inte 20 längre, så det tar tid att göra sig i ordning. Visst jag kan lägga fram det jag ska ha på mig redan nu, men det är ändå inte det jag kommer känna för när det är dags att klä på sig. Man ska ändå in och vända upp & ner på hela garderoben, alla skor ska provas. Ahh, jag blir galen!!
Lägger upp en bild senare, när jag väl är klar..

Tjing!

Av Anna-Maria - 18 januari 2013 22:32

Boken är spännande, men nu går ögonen i kors. Trött som Attans!
Tänker strax slänga mig i sängen, underbart med nya sängkläder. Mys!

Natti natti!

Av Anna-Maria - 18 januari 2013 21:59

Efter ett långt varmt bad är jag nu redo att börja på min nya bok. "Asyl" av Liza Marklund. Första boken "gömda" läste jag ut i ett nafs, fruktansvärt spännande och helt plötsligt var den utläst. Har jagat fortsättningen ett tag, nu äntligen hittade jag den, dock närmre än jag trodde.

Tyst i hemmet, massa ljus tända, myskläderna på.
Uppkrupen i soffan med en kopp te & asyl.

Härlig fredagkväll på er vänner.

Av Anna-Maria - 18 januari 2013 21:59

Efter ett långt varmt bad är jag nu redo att börja på min nya bok. "Asyl" av Liza Marklund. Första boken "gömda" läste jag ut i ett nafs, fruktansvärt spännande och helt plötsligt var den utläst. Har jagat fortsättningen ett tag, nu äntligen hittade jag den, dock närmre än jag trodde.

Tyst i hemmet, massa ljus tända, myskläderna på.
Uppkrupen i soffan med en kopp te & asyl.

Härlig fredagkväll på er vänner.

Du.

Av Anna-Maria - 17 januari 2013 17:18

När jag kom hem tidigare idag, stod en gigantiskt blombukett utanför min dörr.
Mina absoluta favorit blommor, med favorit färgen!
Första gången jag fått blommor, då tanken, känslorna och texten verkligen har menats!
Tack för att du är du & för att du gör mina dagar <3

Av Anna-Maria - 16 januari 2013 21:29

Någon som ser "Mia på grötö"?
Hon är så förbannat rolig!!
Mia skäringer - "Man söker kärlek men får kuk"

Underbar!

Av Anna-Maria - 16 januari 2013 21:26

Har haft svårt att sova i natt, & har hört att "har man svårt att sova, så är det för att man är vaken i någon annans dröm". Så till sig som drömde om mig i natt: tack, är smickrad men inte fler nätter, behöver min skönhetssömn!

Nej, mitt sömnproblem berodde på något helt annat. Vaknade upp med en förkylning som hette duga. Slår aldrig fel när man är ledig, då släpper allt.
Men bra att den kom nu, för snart börjar ju jag i skolan & då vill jag vara mega frisk. Är så sjukt taggad, ska bli så fruktansvärt roligt!

Nu blir det varmt vatten, honung & Melissa horn. Natti natti.

Av Anna-Maria - 15 januari 2013 18:34

För 2 timmar sen så började min semester! Yabbadabadoo, vad skönt!!!
Är ledig till mitten av mars, så himla välbehövligt!
Kommer dock vara ett ganska fullspäckat schema för min del, men det är saker som JAG vill göra Och som JAG själv bestämt, samt uppnådda mål som ska firas! :)

Hejdå jobb, hej & välkommen semester.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards